Jeżeli posiadasz e-PUAP lub podpis elektroniczny możesz dokonać rejestracji przez portal praca.gov.pl
Dotyczy to również osób umówionych do rejestracji przez portal praca.gov.pl oraz osób powracających celem doniesienia dokumentów.
Rejestracja online
REJETRACJA W PUP będzie możliwa wyłącznie:
- Za pośrednictwem formularza elektronicznego: rejestracja online – pełna rejestracja, nie wymaga osobistego stawiennictwa w Urzędzie. Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego. Informujemy jednocześnie, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego, bez wychodzenia z domu.
- Po umówieniu terminu do rejestracji, za pośrednictwem strony www.praca.gov.pl – wymaga osobistego stawienia się w Urzędzie z kompletem dokumentów w wyznaczonym terminie wyłącznie w godzinach 8.00-10.00 (ustalany telefonicznie).
Osoby nie posiadające dostępu do Internetu prosimy o kontakt telefoniczny:
62 725 13 88, 62 724 44 56, 62 725 36 84.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uprzednim kontakcie telefonicznym, będzie możliwa rejestracja osobista. W tym celu należy:
- Pobrać druki z poniższych załączników.
- Kompletnie wypełnić oświadczenie z danymi, zapoznać się i podpisać informację o prawach i obowiązkach osoby bezrobotnej (do pobrania w załączniku pod komunikatem) – pamiętaj o złożeniu niezbędnych podpisów i nie zapomnij podać numeru telefonu!.
- Przyjść do Urzędu wyłączenie w godzinach: 8:00-10.00 i podać przygotowane dokumenty wraz z dowodem osobistym (weryfikacja tożsamości).
- Decyzję i dokumenty otrzymasz pocztą (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru).